Demissionair minister Mona Keijzer heeft een bezoek gebracht aan het asielzoekerscentrum (azc) in Budel. "Er wordt belangrijk werk gedaan", zegt ze daar onder meer over.
Mona Keijzer is demissionair minister van Asiel en Migratie, namens de BBB. "Goed om in azc Budel te spreken met bewoners, omwonenden en ketenpartners. Er wordt belangrijk werk gedaan", meldt ze na haar bezoek op X.
Verder zegt Keijzer: "Tegelijk zie je dat het nodig is om maatregelen te nemen. De instroom is te hoog en moet omlaag, met meer uitstroom en vertrek en snelle invoering van de wetgeving."
Download de gratis app van Cranendonck24 en mis niets → Apple | Android