Luister
muziek
10 September 2025 17:59
Deel dit artikel:

Minister Mona Keijzer bezoekt azc in Budel: 'Er wordt belangrijk werk gedaan'

Demissionair minister Mona Keijzer heeft een bezoek gebracht aan het asielzoekerscentrum (azc) in Budel. "Er wordt belangrijk werk gedaan", zegt ze daar onder meer over.

cranendonck24
  / / Redactie
  • Beeld - Phil Nijhuis
Advertentie

Mona Keijzer is demissionair minister van Asiel en Migratie, namens de BBB. "Goed om in azc Budel te spreken met bewoners, omwonenden en ketenpartners. Er wordt belangrijk werk gedaan", meldt ze na haar bezoek op X.

Verder zegt Keijzer: "Tegelijk zie je dat het nodig is om maatregelen te nemen. De instroom is te hoog en moet omlaag, met meer uitstroom en vertrek en snelle invoering van de wetgeving."

Download de gratis app van Cranendonck24 en mis niets → Apple | Android

Deel dit artikel:
Advertentie



Ga terug
Advertentie
Advertentie